sobota, 18 października 2014

Any trips?


Cześć! Zapewne nuda szkolna przyszła razem z jesienią, co nie? Ja osobiście po półtora miesiąca    mam   już  dość. To wszystko staje się od nowa monotonne. Pojawia się tylko chęć wyjechania GDZIEŚ , nawet na 1-dniową wycieczkę do miejsca, w którym było się  100 razy. 

Do mojego gimnazjum przyjechali ostatnio Szwedzi. Wydawali się bardzo sympatyczni i przyjacielscy. Niestety nie miałam okazji ich poznać i oprowadzać po Krakowie, bo zgłosiłam się zbyt późno... Byli tacy wyluzowani. Od wtedy męczy mnie myśl aby gdzieś pojechać. Zainteresowałam się nawet projektem wymian organizowanych przez Comeniusa oraz moją szkołę do Turcji, Bułgarii a nawet Holandii. Byłaby to super przygoda! Nasz wychowawca niedawno oznajmił nam, iż pojedziemy na zieloną szkołę pod koniec tego roku szkolnego.  Wszyscy byli przekonani, że jako cele podróży wymieni jakieś małe miejscowości, lecz okazało się, że możliwy jest wyjazd do stolic takich jak Praga czy Paryż! Byłam w Pradze i jest to przecudowne miasto, a co dopiero Paryż... Lepiej się jednak nie nakręcać, bo wiadomo że to dopiero przypuszczenia. A szkoda... :(

A jak jest u Was? Jedziecie na jakieś wyjazdy szkolne? 
Kasia xx




 bluza-Hollister / kamizelka-OneByOne / spódniczka-BananaLemon  / buty-Nike Rosherun

28 komentarzy:

  1. Podoba mi sie twoj blog :) mamy duzo wspolnego. jak bys dodala takie cos (sory nie wiem jak to sie nazywa) zeby zaaobserwowac twoj blog bym chetnie zaaobserwowala.

    Pszepraszam za wszystkie blendy autograficzne nie mieszkam w polsce :)

    The-Watermelon-Club.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) na pewno wkrótce wprowadzę taką funkcję

      Usuń
  2. Ja w sumie nie narzekam, jesień jest piękną porą roku, w szkole nie jest najgorzej jak na razie jest okej ;) Czeka nas jeszcze gorsze - zima - według mnie najgorsza z pór roku ; c
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby Ci się udało wyjechać do Paryża ^^
    I nareszcie blog na którym dziewczyna pisze, że jej pasją jest siatkówka ! :D
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Za niedługo jedziemy do laboratorium i do teatru w sumie fajnie bo nie ma lekcji. Cudowna stylizacja i zdjęcia. Świetny wygląd bloga. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w piątek jadę na wycieczkę do Warszawy :) Śliczne zdjęcia!
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz ;3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne buty! :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne buty;))
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne buty :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne rosherun;p
    Mam do ciebie i do wszystkich innych prosbe. moglilibyscie poklikac mi w linki>? Oczywiscie odwdziecze sie i zaobserwuje;p Bardzo mi zalezy;d Z góruje;dy dziekuje;d.
    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Butki masz slicznee :*
    http://warrior-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny post i zdjęcia. Wycieczka do takich pięknych miejsc byłaby cudowna. Niestety moja klasa jeździ tylko do takich małych miasteczek, które są związane z historią:(

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga, jeśli Ci się spodoba byłoby mi niezmiernie miło gdybyś go zaobserwowała. Chcę dotrzeć do coraz większego grona czytelników, a bez Twojej pomocy mi się to nie uda, liczę na Ciebie. Zostawiam link i jeszcze raz zapraszam :)

    http://dariaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. my jako klasa byliśmy w górach, ale prawdopodobnie ze szkoły będziemy mieć wyjazd do Anglii! :D

    zapraszam do mnie! - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne buciki;p
    Mam prośbę mogłabyś poklikac mi w linki choies? to bardzo dla mnie wazne. Oczywiście sie odwdzieczę i zaobserwuje;p
    Zachecam też innych ;p To tylko chwilka;d Pozdrawiam;d

    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty <3 A WŁOSY TAKIE AJAXHAJJDKSJJXJSJ <3
    Klikniesz w linki Sheinside u mnie?
    Proszę o klik w linki w tym poście

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna kamizelka! :)

    __________________________________________
    Zapraszam do mnie, zobacz jak zmieniłam się ja i mój blog po dwóch latach prowadzenia ;)
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. o jejku, jak ja bym wyjechała na taką dłuższą wycieczkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. W Paryżu już byłam piękne miasto, chociaż są ładniejsze, a w tym roku jadę z klasą do Pragi, słyszałam, że piękne miasto :)
    http://marysia-napieralska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie powinno być zdecydowanie więcej wycieczek

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne butki :))

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń