środa, 15 października 2014

Hej hej hej!

  Tak na dobry początek wstawiam 15 faktów o mnie . Myślę, że w zupełności wystarczą do poznania mnie lepiej. :)  

1. Mamę na imię Kasia.
2. Mieszkam w  Krakowie.
3. Mam 14 lat.
4. Chodzę do 2 kl gimnazjum.
5. Mam zielone oczy.
.
                                                                  6. Interesuję się modą.
 7. Kocham siatkówkę <3.
8. Mam piesia i kota.
9. Oraz siostrę :).
10. Uwielbiam spotykać się z przyjaciółmi.


11. Mój ulubiony kolor to różowy.
12. Lubię nosić spódniczki.
13. Uwielbiam śpiewać.
14. Jestem Directioner.
15. To jest mój pierwszy blog tego typu.

sweter- ?/ jeansy- Cropp/ buty- Pull&Bear / t-shirt -H&M / torba- Review

Jeśli chcecie się dowiedzieć jeszcze czegoś o mnie zapraszam do komentowania. :)

Kasia xx

1 komentarz: